Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

ΑΛΗΘΙΝΑ ή ΨΕΥΤΙΚΑ;





Λουλούδια ψεύτικα, πλαστικά.
Χρώματα υπέροχα!!!!!
Πόσο αληθινά μοιάζουν!!
Μοιάζουν. Αυτό ακριβώς.....
Απλά μοιάζουν.
Γιατί τα αγοράζουμε; Δεν είναι αληθινά.
 Γιατί τότε ;
Διαρκούν περισσότερο, στολίζουν το χώρο με το απίστευτο , πολλές φορές εξωπραγματικό χρώμα τους και την ακαταμάχητη ομορφιά τους...

Όμως κάτι λείπει.
Πάντα κάτι λείπει.
Κάτι δεν είναι εκεί.
Κάτι πολύ σημαντικό.
Κάτι που δεν μπορείς να προσπεράσεις έτσι απλά.
Λείπει η μυρωδιά τους.
Λείπει εκείνη η ξεχωριστή ευωδιά που λέει είμαι αληθινό.
Είμαι ζωντανό.
Ζω και μεγαλώνω μαζί σου.
Ζω από σένα.
Ζω για σένα.
Με ποτίζεις, με σκαλίζεις, μου βάζεις λίπασμα αν χρειαστώ  ,με προστατεύεις, με νοιάζεσαι κι εγώ ανταποδίδω.
Ανοίγω τα πέταλά μου σε ένα υπέροχο ανθό ,τον υπέροχο ανθό μιας αγάπης ξεχωριστής.
Είμαι εδώ για σένα. Είμαι ζωντανό και τρέφομαι από σένα.
Μ' αγαπάς και σ' αγαπώ...
Αλλά μόνο ένα αληθινό λουλούδι μπορεί να μιλήσει έτσι....

Το αληθινό λουλούδι ίσως κάποτε μαραθεί ίσως ξεραθεί, ίσως το αφήσεις να ξεραθεί γιατί ξέχασες να το ποτίσεις, ίσως απλά το πότισες πολύ, όμως θα σου έχει ήδη προσφέρει αξέχαστες μικρές στιγμές αληθινής μοναδικής ευωδίας που θα μείνει για πολύ μέσα στα ρουθούνια σου να διαφεντεύει ίσως όλες σου τις αισθήσεις.
Το ψεύτικο αν και έχει τη δυνατότητα να κρατήσει για πάντα κατά πόσο μπορεί άραγε να σου ξυπνήσει όλες σου τις αισθήσεις ή να δημιουργήσει τόσο ισχυρά συναισθήματα;
Τι προτιμώ; Θέλει και ρώτημα;....
 
 Κλαίλιες προτιμώ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου