Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Τα μόνα "εδικά"



Τα μόνα «εδικά» είναι αυτά που έχουμε μέσα μας. Υπάρχει άραγε κάτι άλλο που θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε δικό μας;
Λέμε:
Δικό μου το αυτοκίνητο.
Δικό μου το σπίτι.
Δικά μου τα παιδιά.
Δικό μου το παιχνίδι.
Δικός μου ο άντρας.
Δική μου η γυναίκα.
Δική μου η φίλη.
Όλα τα κατέχουμε.
 Είναι δικά μας πραγματικά όμως;
Πότε είναι δικά μας;
Μήπως μόνο όταν τους δίνουμε μια θέση μέσα μας. Μια θέση ξεχωριστή στην καρδιά μας. Μια γωνίτσα στην ψυχή μας; Μόνο τότε ίσως έχουμε το δικαίωμα να τα αποκαλούμε δικά μας.

Τα μόνα πράγματα που είναι δικά μας είναι αυτά που τους δώσαμε θέση στην καρδιά και τα αγαπήσαμε με πάθος.Είναι αυτά που πονέσαμε με πάθος. Είναι αυτά που απέκτησαν τη δική τους ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας. Είναι αυτά που πήρανε μαζί τους ένα μικρό κομμάτι της ψυχής μας.

Ίσως αυτά.
Μονάχα.


© Δέσποινα Αυγουστινάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου