Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Μ' αρέσει......





Βόλτα στην παραλιακή. Στο αυτοκίνητο. Μουσική από τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό . Τραγούδια που μ’ αρέσουν. Σκέφτομαι πάλι. Ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς. Μάλλον καλύτερα ό,τι δεν μπορεί να φανταστεί. Είναι ο νόμος της ανθρώπινης φύσης που σε παρασέρνει σε μια αέναη πάλη για επιβίωση στη διαδρομή της οποίας πολλοί χάνουμε τη φαντασία μας, την ιδιαίτερη ματιά με την οποία βλέπαμε τον κόσμο μικροί.
Είναι τόσο όμορφη η ζωή μας, σκέφτομαι. Τόσο όμορφη κι εμείς αντί να την κοιτάμε κατάματα πνιγόμαστε σε προβλήματα συχνά άνευ ουσίας.....

Αγαπώ τη ζωή.
Μ’ αρέσει να περπατώ ξυπόλυτη. Να νιώθω τη γη κάτω από τις γυμνές πατούσες.....
Μ’ αρέσει να νιώθω μια πασχαλίτσα να σκαρφαλώνει στο χέρι μου και μετά να ανοίγει τα φτερά της για μακριά.
Μ’ αρέσει να ξαπλώνω ανάσκελα στο χώμα μια ξάστερη βραδιά και να χάνομαι στ’ αστέρια.
Μ’ αρέσει να φωνάζω δυνατά με όλη τη δύναμη της ψυχής ό,τι  νιώθω.
Μ’ αρέσει να κοντοστέκομαι μπροστά σ’ ένα αγιόκλημα που σκαρφαλώνει αγκαλιάζοντας μια στριφογυριστή σκάλα.
Μ’ αρέσει να ακούω το τριζόνι μια καλοκαιριάτικη νυχτιά καθισμένη σταυροπόδι κατάχαμα στο μπαλκόνι στο χωριό.
Μ’ αρέσει να ρουφάω τις μυρωδιές ακόμα και των πιο απίθανων πραγμάτων. Τη μυρωδιά παλιού βιβλίου, τη μυρωδιά ενός μωρού,( τι γλυκιά ευωδία!!),τη μυρωδιά του φρεσκονοτισμένου χώματος.
Μ’ αρέσει να γελάω δυνατά, χωρίς απόλυτα συγκεκριμένο λόγο. ( ίσως απλά γιατί σκέφτηκα μια λέξη....)
Μ’ αρέσει να παρασύρω τους άλλους στο γέλιο αυτό.
Μ’ αρέσει να γίνομαι παιδί, όποτε το νιώσω.
Μ’ αρέσει να είμαι πειρακτήρι.
Μ’ αρέσει να χαμογελώ σε ένα λουλούδι.
Μ’ αρέσει να αγαπώ μ’ όλη τη δύναμη της καρδιάς και της ψυχής μου.
Μ’ αρέσει να λέω σ’ αγαπώ.....
Μ’ αρέσει να μου λένε σ’ αγαπώ και να νιώθω πως βγαίνει απ’ την καρδιά τους.
Μ’ αρέσει να ξεπερνώ τα όρια μου.
Μ’ αρέσει να παλεύω για τα θέλω μου.
Μ’ αρέσει να αλλάζω.
Μ’ αρέσει να είμαι εγώ.
Μ’ αρέσει να ζω........!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου