Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Ξυπόλυτος ήλιος






«Μέσα μου κυκλοφορεί ένας ξυπόλητος ήλιος.
Μ’ αρέσουν οι ξυπόλητοι και δη οι ήλιοι.
Φτιάχνει δρόμους φωτιάς
Φλεγόμενη η καρδιά για πάντα.

Μέσα μου χορεύει ένας κόκκινος ήλιος.
Μ’ αρέσουν οι ήλιοι και δη οι κόκκινοι.
Έστησε στην καρδιά χορό.
Κόκκινο κάνει τον παλμό της.

Μέσα μου ανατέλλει ολόγιομο φεγγάρι.
Μ’ αρέσουν τα φεγγάρια και δη τα ολόγιομα.
Γεμίζει η ανατολή του κάθε κύτταρο.
Φως λαμπερό φώτισε το σκοτάδι

Μέσα μου παίζει κρυφτό μικρό ζουζούνι.
Μ’ αρέσουν τα ζουζούνια και δη τα μικρά .
Με τα πειράγματα τους πως γελά η ψυχή !
Χαμόγελο στα χείλη ανατέλλει.

Μέσα μου ανθίζει γιασεμί λευκό.
Μ’ αρέσουνε τα γιασεμιά και δη τα ολόλευκα.
Μύρισε ώρα γαλήνης βραδινής
Ευωδία νύχτας με γιασεμί η καρδιά.

Κι εκείνος ο ήλιος ο ξυπόλυτος…
Ο ξυπόλυτος  ήλιος...
Φτιάχνει δρομάκια φωτιάς
Δρόμοι φωτιάς
Μιας καρδιάς
φλεγόμενης
πάντα»

©Δέσποινα Αυγουστινάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου