Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2021

Ημερολόγιο ταξιδίων


Ημέρα ταξιδίου 1η

Επίσημα πια

μας εδοθήκαν τα κλειδιά

για το μεγάλο ταξίδι.

Το μεγαλύτερο κλειδί

η καρδιά μας

Ανάψαμε τις μηχανές

και ξεκινήσαμε

Πήραμε ανάσα βαθιά

και βουτήξαμε

στο μεγάλο ωκεανό

μ’ οδηγό

την καρδιά μας

 

Ημέρα ταξιδίου 2η 

Ετούτο το ταξίδι

είναι άχρονο

Κλείνεις τα μάτια

και βουτάς

Κι εκεί

στα βάθη της καρδιάς

ρίχνεις την άγκυρα

και ξαποσταίνεις λίγο

Βαθιές οι ανάσες σου

Αργές

Σαν ανασαίνει η καρδιά

Μιλά και λέει

 «Εγώ είμαι»

 

Ημέρα ταξιδίου 3η 

«Εγώ είμαι» εγώ

«Εγώ είμαι» εσύ

«Εγώ είμαι» αυτός

«Εγώ είμαι» αυτή

«Εγώ είμαι» αυτό

«Εγώ είμαι»

εμείς

κι εσείς

κι αυτοί.

Όλοι μαζί

Το «Είναι»

Το «Ένα»

 

Ημέρα ταξιδίου 4η 

Σαν αφεθείς

στην πρώτη ανάσα

από τα βάθη της καρδιάς

ένα ένα τα πέπλα

πέφτουν

Κι εσύ

Ανάσα την ανάσα

καθαρίζεις

το «έσω τοπίο»

κι ελεύθερα πια

κοιτάς

και

«βλέπεις»

 

Ημέρα ταξιδίου 5η

 

Τούτη τη μέρα

Αγκυροβόλι ρίξαμε

καταμεσής της καρδιάς

Κι εκεί που ενομίζαμε

μέσα πως ήμασταν

Όλο το Σύμπαν

Όλα τα Σύμπαντα

Εμπρός μας

 

 

Ημέρα ταξιδίου 6η

Στην πρώτη ανάσα

Φως

ποτάμι καθάριο

χύθηκε εντός

σε κάθε κύτταρο μικρό

γιορτή η Ένωση

θεράπευσε τα πάντα

 

 

Ημέρα ταξιδίου 7η

Κλείνεις τα μάτια

κι είσαι εκεί

Στη χώρα

της Μεγάλης Συνάντησης

Εκεί που πρωτοένιωσες

τον Άνω Εαυτό σου

 

© Δέσποινα Αυγουστινάκη

 

ENGLISH VERSHION

Travel diary

 

Travel Day 1

 

Officially

we were given the keys

for the Great Trip.

The greatest key

our heart

We turned  the engines on

and we started our journey

We took a deep breath

and we dived

in the big ocean

with one guide only

Our heart

 

Travel day 2

 

This trip

is timeless

You close your eyes

and you dive

And there

in the depths of your heart

you drop the anchor

and you rest a while

Your breaths are deep

and slow

When the heart is breathing

It speaks and says

 "I am"

 

Travel day 3

 

"I am me

"I am" you

"I am" he

"I am" she

"I am" it

"I am"

us

and you

and them

All we are

The "It"

The "One"

 

Travel day 4

 

When you let yourself

in the first breath

from the depths of your heart

one by one the veils

fall

And you

Breath by breath

can clean

the "inner land"

and free after that

you look

and

"you see"

 

Travel day 5th

 

This day

We dropped  the anchor

in the middle of the heart

And there that we thought

inside we were

The whole Universe

All the Universes

In front of our eyes

 

 

Travel day 6

 

In the first breath

Light

a river clean

poured inside

in each small cell

celebrating the Union

healed everything

 

 

Travel day 7

 

You close your eyes

and you are there

In the Land

of the Great Meeting

Where you first felt

your Higher Self

 

© Despina Avgoustinaki

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου