Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Θέλω να σου δείξω



"Θέλω να σου δείξω  τον κόσμο μου

Μέσα του κατοικούν

όλοι οι ανέμοι

Μαΐστροι και σιρόκοι     

Γαρμπήδες,ζέφυροι,πουνέντηδες   
       
Μελτέμια, όστριες,λίβες  

Τραμουντάνες      

   
Θέλω να σου δείξω τον κόσμο μου

Μέσα του κατοικούν

όλες οι εποχές  

Άνοιξες και φθινόπωρα          
      
Χειμώνες,καλοκαίρια        
     
Και μία ακόμα           
     
της καρδιάς μου             

                                                    
Θέλω να σου δείξω τον κόσμο μου

Μέσα του κατοικούν 

όλοι οι χρόνοι κι οι καιροί,  

όλοι οι αιώνες                 
       
Δίσεκτοι χρόνοι κι άστατοι καιροί           

Χρυσοί αιώνες και μεσαίωνες

Χρόνοι ανύποπτοι, χρόνοι φ (ε) ί  δ (ο) ι.


Θέλω να σου δείξω τον κόσμο μου

Μέσα του κατοικούν   

Όλες οι θάλασσες     

Ήρεμες κι άγριες πολύ   

Φουρτουνιασμένες

Βαθιές και κρύες         
                
Σκοτεινές, ανταριασμένες       



Θέλω να σου δείξω τον κόσμο μου

Μέσα του κατοικούν   

Όλοι οι ήλιοι

Ήλιοι  καλοκαιριού  ζεστοί

Ήλιοι χειμώνα

Ήλιοι της  έκλειψης               
          
Και  ήλιοι δίχως  χρώμα


Θέλω να σου δείξω τον κόσμο μου

Μέσα του κατοικούν   

Όλοι  οι άνθρωποι

Κείνοι  που  μείνανε πολύ

Κείνοι που μείναν  λίγο       
       
Κείνοι που ακόμα δεν γεννήθηκαν

Κείνοι που δώσανε του χρώμα


Θέλω να σου δείξω τον κόσμο μου

Μέσα του κατοικούν

Εσύ κι εγώ

Εμείς   

Εσείς

Αυτοί   

Όλοι οι κόσμοι"


©Δέσποινα Αυγουστινάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου